zaterdag 2 februari 2013

Bloemen doosje/ Flower Box

van de week zag ik een schattig bloemendoosje staan bij Cards etc.Shop.Ik dacht die moet ik ook maken in vintagestyle voor iemand en die persoon had ik gelijk al in gedachten gniffff. Dus hier is mijn resultaat van het doosje.Heb 1 extra bloem uitgeknipt om aan de onderkant te plakken.vond ik zelf eigenlijk wel mooi om het geheel mee af te maken:) Ik heb gratis vintagepapier gebruikt( downloadable) weet even de link niet uit mijn hoofd.Voor de rest de zijkanten geinkt met distress inkt: vintage photo,paar stansjes van Noor en Marianne design gebruikt,veertjes van de action, en wat bloemenkernen er op geplakt,weet even niet welk kant ik heb gebruikt, heb hem laatst bij een webshop gekocht.Binnenkant is ook beplakt met designpapier.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer:)
lieve groetjes Sandra





3 opmerkingen:

  1. zeker weten:) kom altijd graag op je site en vind het heerlijk om doosjes of wat dan ook te maken:) jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt Sandra, ik zie op jouw blog dat je dat regelmatig doet. Echt supermooi! Ik word je volger, want ik wil graag zien wat je allemaal scrapt. Zou het leuk vinden als je ook mijn volger wordt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje! je maakt echt mooie creaties!
    Ik ben tevens volger geworden!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)