zaterdag 9 februari 2013

Mail Box

afgelopen week weer lekker aan de freubel geweest.ditmaal een mailbox in elkaar gezet.papier is van pion design.heb gekozen voor de zachtgroene en zachtblauwe kleurtjes, tis alleen weer eens niet goed te zien op de foto's.alle roosjes zijn door mij zelf gemaakt,om het klepje dicht te houden heb ik een stukje klittenband gebruikt:) binnenin 2 postcards gemaakt en 2 envelopjes waar eventueel iets in kan:) voor de rest allerlei embellishements gebruikt om de onderkant op te vullen.bedankt voor het kijken en tot de volgende keer :) lieve groetjes Sandra







2 opmerkingen:

  1. Natuur talent ben je, geweldig mooi geworden .
    Dikke pluim.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje Jacq :) ik word er verlegen van ..........:)))

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)