vrijdag 14 juni 2013

portomonnee kaart/ wallet card

Ik kwam 2 weken terug ongeveer zo'n leuke tutorial tegen: het maken van een portomonnee kaart,echt helemaal geweldig! heb er inmiddels 3 gemaakt en er komen nog een aantal bij.zo leuk vind ik ze :) aangezien ik nog steeds niet veel materialen heb , heb ik sommige dingetjes aangepast zoals het sluiten van de porotmonnee.daar heb ik mini magneetjes voor gebruikt.ideaal :) het originele lesje staat hier: Stampartic  en hier staat een iets andere versie: Cards by Camilla.
bedankt voor het kijken en misschien dat jullie hem ook wel gaan maken :)














en daar was nummer 4. :)

heb geprobeerd deze een beetje mannelijk te houden omdat ie voor mijn man is en voor vaderdag dus morgen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)