maandag 29 juli 2013

Vintage Kaart

Hallo allemaal,

dit weekend heb ik me eigen maar weer eens opgesloten in mijn freubelhokje om een vintage kaart te maken voor de hobbystudio. Na een week hard werken met 30 graden heb ik toch geen zin om sweekends de deur uit te gaan:)
Ben wel aan het aftellen nu.nog 5 werkdagen en dan heb ook IK eindelijk vakantie.whoohoo!


dit zijn onder meer de materialen die ik heb gebruikt:




de grote bloemen heb ik dit keer zelf gemaakt omdat het zo heel af en toe leuk is om zelf bloemen te maken maar wel erg tijdrovend :)

bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!
lieve groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)